ارتقا کار و بازاریابی

ارتقا کار و بازاریابی

با انجام کارها و رویه درست قانونی و گذر زمان ، شما ( گروه ) و کسب کارتان کم کم بزرگ خواهید شد و نیازمندِ به بازایابی و ارتقای کارتان خواهید بود !

می بایست از ابتدا از ذوق و هنر و خلاقیت برای ایجاد کار استفاده کرده باشید و زمان آن رسیده که آنرا به نمایش عموم بگذارید و از اینجاست که با بازاریابی آشنا می شوید .

در قدیم بازاریابی را یک هنر میدانستند اما هم اکنون علم است علمی که از هنر بهره میبرد .

حال شما به این مطلب پی برده اید که میبایست علم بازریابی را کسب کنید و همچنین ذوق و هنر به خرج دهید  امروزه خلاقیت وهنر است که بیشترین خریدار و طرفدار را دارد پس برای اینکه بتوانید بقای کار خود را حفظ کنید باید از علم بازاریابی استفاده کنید .

وقتی که تولید کننده خوبی باشید و کالای شما به خوبی فروش داشته باشد وقت آن رسیده که خود هم آنرا بفروشید و سود بیشتری کسب کنید . مثال : تولیدی پوشاک .

پس از اینکه کار تولیدی به مراحل خوب خود رسید و عمده فروشان از شما خرید کرده و حتی به استانهای دیگر هم پوشاک فرستادند ، می بایست خود هم مکانی برای فروش کالا های خود تهیه کنید مثلاً مغازه ای در جایی نسبتاً پر رفت و آمد کرایه کنید یا بخرید و در آن مکان کالای خود را بی واسطه {از تولید به مصرف (هم قیمت فروشِ عمده فروش)} بفروشید . در این موقعیت شما هم به گونه ای کالای خود را به قیمت مناسب ارزه کرده و هم تبلیغ آن را در یک مکانی نزدیک به ظاهر بازار انجام داده اید . بعد از مدتی باید با بازاریابی خود مشتریتان را به آن محل بکشانید این امر میتواند از طریق سایت دارندگان و پیامک تلفنی یا بازاریابی تلفنی یا حضور در نمایشگاه ها انجام شود . در آخر هم بازاریابی حرفه ای را برای شرکتهای بزرگ بیل بردها ، رادیو و تلویزیون و حتی تبلغ در بردهای کنار زمین فوتبال در بازیهای پر طرفدار خارجی که تلویزیون ایران آنها را زنده پخش میکند را پیشنهاد میکنیم .

وقتی بازاریابی و فروش را بدرستی انجام دادید سود و بازدهی بازاریابی را لمس خواهید کرد ما پیشنهاد میکنیم برای بازیابی به خود اتکا نکرده واز متخصصین این علم استفاده کنید همچنین از تبعات کار بازاریابی میتوان به بزرگتر شدن شرکت اشاره کرد که می تواند جایی را برای سرمایه داران و شرکا باز کند  .