بالا بردن درآمد حاصل از فروش

بالا بردن درآمد حاصل از فروش

بالا بردن درآمد حاصل از فروش

بالا بردن درآمد حاصل از فروش

این چهار عامل درآمد تعیین می کنند که از فروش چقدر درآمد خواهید داشت : ↓

۱) تقاضا: محصول یا خدماتی جدید ارائه دهید که بسیاری از مردم آن را می خواهند.

۲)  تامین: به منظور افزایش ارزش خود در تجارت، باید چیزی را تامین کنید که تعداد کمی از افراد آن را دارند یا چیزی را به روشی انجام دهید که هیچ کس دیگری به آن روش انجام نمی دهد.

۳) کیفیت: محصولات و خدمات شما چقدر خوب هستند – یا اهمیت دارند – چقدر در تجارت خود خوب هستید. هر چه کیفیت بالاتر باشد و با قیمت تناسب داشته باشد؛ ارزش آن بالاتر است.

۴) کمیت: محصول یا خدمات خود را به چه مقدار عرضه می کنید.

از همه این چهار فاکتور بسیاری از مرم مشکل بزرگی با این مورد آخر دارند. ممکن است شما محصول یا خدمات عالی داشته باشید و حتی ممکن است که آن را به بازار عرضه کنید اما ممکن است نتوانید آن را به تعداد کافی تولید کنید که باعث ایجاد ثروت شود. اگر می خواهید به شما پول بدهند، باید ارزش خود را به مردم عرضه کنید.

بالا بردن درآمد حاصل از فروش

اما برای ثروتمند شدن تنها موارد بالا کافی نیست درست است که داشتن درآمد و پس انداز در دراز مدت می تواند باعث ایجاد ثروت شود آن هم در شرایط خاص ( سرمایه گذاری در بازارها یا سهام ها با هوش مالی پرورش یافته ) اما گفتنیست در صورتی که عوامل بالا با نو آوری همراه باشند نیز میتواند منجر به ثروت شود

اما نوآوری

بالا بردن درآمد حاصل از فروش

بالا بردن درآمد حاصل از فروش با نوآوری

 

شرکتهای بسیاری هستند که می توان در مورد آنها از برچسب نوآور بهره برد اما شیوه نوآوری این شرکت ها متفاوت است حقیقت این است که این شرکتها برای حفظ خود در دنیای رقابت چاره ای ندارند جز اینکه نوآور باشند . باید شیوه اپل را به خاطر مشتریان وسامسونگ را بخاطر رقبا و گوگل را نوآوری برای نو آوری نام نهاد

پیشنهاد می کنیم در ادامه ، مطلب ِ جدال اپل و سامسونگ را مطالعه نمایید .

این نوشته در سرمایه گذاری, کسب درآمد, متفرقه, هوش مالی ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *