جدال اپل و سامسونگ برای نو آوری در بازار

جدال اپل و سامسونگ برای نو آوری در بازار

شرکت اپل Apple

شرکت اپل توجه زیادی به مشتری ها دارد و در واقع نوآوری های خود را از خواستهای مشتریان الهام می گیرد آنچه اپل برای الهام گرفتن انجام می دهد نه به کار گرفتن شیوه مرسوم مطالعه بازار بلکه مشاهده مستقیم تعامل مصرف کنندگان با محصولات این شرکت و شناخت نیازهای جدید آن ها است این شرکت اپل نبود که صفحه لمسی را اختراع کرد اما این شرکت توانست با درک نیازهای مصرف کنندگان به بهترین نحو از تکنولوژی صفحه لمسی بهره ببرد و پول زیادی نیز از آن بدست بیاورد

جدال اپل و سامسونگ برای نو آوری در بازار

جدال اپل و سامسونگ برای نو آوری در بازار

جدال اپل و سامسونگ برای نو آوری در بازار

شرکت سامسونگ Samsung

آنچه شرکت کره ای سامسونگ انجام می دهد ! به دقت رقبا و محصولاتشان را تحت نظر دارد و به محض اینکه آنها محصول تازه ای راراهی بازار می کنند به سرعت محصولی مشابه تولید کرده و به بازار می فرستند تا سهمی از بازار را بدست بیاورد آنچه سامسونگ انجام می دهد در واقع کسب ایده های خلاقانه جدید از رقبا  است و البته همین اقدام نیز کار ساده ای نیست و بدون شک اگر نمونه های خوبی از محصولات مشابه را راهی بازار نمی کرد نمی توانست جایگاه خود را در فهرست خلاقترین شرکتهای جهان ارتقا دهد

جدال اپل و سامسونگ برای نو آوری در بازار

جدال اپل و سامسونگ برای نو آوری در بازار

این نوشته در متفرقه ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *